רוצה להיות מומחה לצפנים של המקרא?

פריצת דרך בחקר המקרא: נתגלה הדנ"א של האנושות – הכל רשום לכל אדם לכל אירוע, בארץ ובעולם 

"קרוב לוודאי, שהתוכנה המגלה את הצופן התנכ"י אינה הצורה האחרונה שיקבל התנ"ך. יש לשער שהתגלמותו הבאה כבר קיימת, ממתינה לנו שנמציא את המכונה שתגלה אותה" (מתוך ספרו של מייקל דרוזנין – הצופן התנכ"י). מח האדם בנוי בצורה כזאת שאם אין לו מידע מפורט או גלוי הוא משלים בעצמו את הפערים. ככה זה שחסר לנו מידע, ככה זה שאין לנו את כל המידע הדרוש או שאין באפשרותינו לקלוט אותו במלואו. העולם הפנימי הוא העתק מושלם של העולם החיצוני לנו בבחינת "בצלם אלהים נברא האדם".

מה הרעיון מאחורי דנ"א של המקרא? 

הטקסט המקראי הצופן בתוכו מידעים עכשווים הוא רעיון שמבוסס על ההנחה שהמקרא מכיל קוד צפני שמשקף את ההיסטוריה והעתיד של האנושות. המידעים העכשווים יכולים להיות מתחומים שונים, כמו מדע, טכנולוגיה, פוליטיקה או תרבות. הרעיון שמבוסס על ההשוואה בין הדנ"א של האדם לבין המקרא, ששניהם מחלקים הוראות לבניית חיים, יותר מזה שניהם משכתבים את העתיד של האדם על פי ההיסטוריה שלו.

תוכנת דנ"א של המקרא, מספרת את סיפורו של האדם, את התוכניות שלו, אבל תמיד מתרכזת בעיקר. זו מראה היושבת "מאחורי הקלעים" מלמדת אודותיו.

דנ"א של המקרא מאפשר קריאה תלת מימדית של טקסט מקראי. לראשונה בעולם, האפשרות לראות כל אדם וכל אירוע בארץ ובעולם "מאחורי הקלעים".

לראשונה, היכולת לצפות בפרטים מחייו של אדם והאירועים הסובבים אותו ברזולוציה עמוקה. תמיד ידעתם שהכל רשום במקרא ולראשונה, למי שרוצה לפענח-צופן של עצמו ואחרים, ורוצה להתעמק בכך, למטפל בין אישי ולחוקר מקרא, התוכנה מאפשרת לצפות "מאחורי הקלעים" – כשיקוף רנטגן אחר כל אדם והסובב אותו. תוכל לראות את חייך, תוכל להעניק מתנה לאחרים.

ארבע רבדים לתורה: פשט דרש רמז וסוד. יחדו פרדס. דנא של המקרא מוכיח שקיים רובד חמישי. לחשוב שהמקרא נכתב לפני 3000 שנה ולפי הכתוב אין חדש תחת השמש. אז הטכנולוגיה של היום חדשה והרפואה ממש מתקדמת לפיכך התורה "מיושנת", או שהכל מוצפן בה, כולל חייהם של שבעה מיליארד כולל הטכנולוגיה כולל הרפואה כולל מה שיקרה מחר. לחשוב שבדנא שבגוף האדם מוצפנים חיים שלמים הכוללים פרטי אדם והסובב אותו. והכל מוצפן בנקודה זעירה שהעין לא תופסת. מכאן, דנ"א של גוף האדם ודנ"א של המקרא היינו אחד. המקרא (תנ"ך) הוא עץ החיים. ככזה יש בו הכל כולל הכל. אבל הכל מופיע בו – ענפים, פירות, גזע וכך הלאה. כפי שנאמר "הכל צפוי והרשות נתונה". שום דבר אינו נסתר ממנו.

דמיינו מראה המפרידה בין צד אחד של החיים (מציאות) לצד השני (מאחורי הקלעים). למושגי עבר הווה ועתיד אין משמעות מבחינת עץ החיים. לכל מי שאוהב ושוחר תורה, לכל מי שסקרן וצמא דעת. האפשרות לראות מאחורי הקלעים כל אדם וכל אירוע בארץ ובעולם. תוכנת דנ"א של המקרא היא תוכנה טכנולוגית המאפשרת לחפש ולאתר בכל נושא, כמו חיפוש נעדרים, עד לרזולוציה גבוהה ביותר. למעשה ניתן לראות בכל נושא כמו: זוגיות והתאמה עסקית, בעיות בריאות ועד פתרון מחלות, חיפוש מרבצי יהלומים ונפט ועוד.

לקח לי 19 שנה לפתח את הטכנולוגיה המאפשרת להגיע לרזולוציה כזו המאפשרת לצפות בכל נושא, כמו רחוב ועיר מגורים, מקצוע ותחום התמחות ועוד. יחודיות תוכנת דנ"א של המקרא באה לידי ביטוי במקרים של אירוע בזמן אמת – כאשר נתיבי החיים מזמנים אירועים העשויים להסתיים אחרת מכפי שהאדם מצפה. לדוגמא, אדם עומד בפני חתימה על חוזה לרכישת בית, שותפות עסקית, או לפני ניתוח. מלבד זאת תוכנת דנ"א של המקרא מאפשרת לעסוק גם בחיפוש נעדרים.

הקוד שמקודד במקרא

לפני כ-25 שנה התגלה שבתוך הטקסט המקראי התמים מסתתרים רמזים למילים משמעותיות. לדבר הזה קראו צפנים בתורה שעיסוקו העיקרי דילוגים בתורה – דילוגי אותיות במרווחים שווים. התברר שבתוך טקסט שנקרא פשוטו כמשמעותו חבויים להם מילים בעלות תוכן ודבר המייצגים הרבה מעבר לתפיסה הפשטנית שלהם רמזים לגבי פרטים טכנים או בענין פרטים שחשיבותם קשורה עד לימינו.

הויכוח פרץ כשהיו כאלה שנראה להם כי ההסתברות שמילים יכולות להופיע גם בטקסטים שיש להם ריבוי אותיות כמו ספרי היסטוריה או ספרי מדע עכשוי. ואז באו המצדדים בטקסט המקראי והוכיחו כי קיים קשר ישיר בין המילה או נושא (שחיפשו אותה בכח) לבין התוכן הכתוב.

לדוגמא, אם אחפש את המילה 'תורה' אגלה כי היא חבוייה במרווחים של 50 אות בין המשפטים: בראשי-ת, תה-ו-ם, וי-ר-א, אל-ה-ים. זה מתחיל במילה "בראשית ברא אלהים…" ומסתיים "ויקרא אליהם לאור יום…"

עכשו, רק אם קיים קשר הבנתי במשפט המייצג תורה: 'בראשית תהום וירא אלהים' יהיה לדבר משמעות וערך.

מכאן נוצרה האפשרות לנסות למצוא מילים בעלות תוכן רעיוני לשם חיבורם לאירוע או לתמונת מצב עדכנית. כמו במקרה של יצחק רבין שנרצח. התברר כי שנה לפני הרצח גילו את שמו מופיע בדילוגים של 4772 אותיות וכי המשפט "רוצה אשר ירצח" חוצה את שמו.

הדבר הזה פרץ בסערה עולמית כי התברר שהטקסט המקראי הקדום והתמים אוצר בתוכו מידע עכשווי מוסתר ומוצפן. לאחר שהסערה שככה (20 שנה אחרי) התברר שהדילוגים לבדם לא אוחזים מספיק במציאות העכשווית, לא תואמים את מה שניתן למצוא מעבר.

מתוך כך פיתחתי את תוכנת דנ"א של המקרא המאפשרת לצפות בכל אדם ואירוע בארץ ובעולם. לקח לי לפתח אותה במשך 19 שנה – בין היתר משום שקיים פער גדול בין מה שאתה חושב לבין מה שתמצא בפועל, בין מה שאתה מציע לבין מה שהמתכנת יכול לספק. וגם כי דבר מוביל לדבר, שיפור אחד מוביל לשיפור שני וכך הלאה. והדבר הכי מסכם את פיתוח התוכנה-  כל דבר בעתו.

בדרגה חיפוש גבוהה של תוכנת דנ"א של המקרא חייב להמצא קשר בין אדם לאירוע, בין תפקידו והנסיבות שהובילו אותו, בין האירוע למקרה אותו מחפשים. את הקשר בין פרט לפרט קושרים אותו בעזרת פרח (אוסף של אותיות הנוגעות אחת בשניה, כאשר סדר האותיות לא משמעותי ולא מחייב).

רוצה להיות מומחה לצפנים של המקרא?
העתיד כבר כאן.
לפני מאה שנה, אדם לשם פרנסה, היה חייב לעבוד בעבודות שחורות. כל מכסת העבודות מולאה.
לפני חמישים שנה כבר נוצר פתח לעבודות משרדיות. כל מכסת העבודות מולאה. 
לפני שלושים שנה נוצר ביקוש למתכנתים. כל מכסת העבודות מולאה.
לפני עשרים שנה נוצר ביקוש לרפואה אלטרנטיבית. כל אדם שלישי נהיה מאסטר ומומחה.
היום הביקוש הוא לטכנולוגיה משולבת ברוחניות מתקדמת – קבלה "מאחורי הקלעים" של המציאות.
מי רוצה להוביל את הקידמה?
תוכנת דנ"א של המקרא מאפשרת לעקוב אחר כל אדם ואירוע בארץ ובעולם. בשביל להיות מומחה בתחום צריך להשקיע. שיהיה בך אהבה לתורה, וראית הנולד. על מנת להכיר את הצפנים והאותיות של הטקסט המקראי יש ללמוד את השפה הזו.
אני מקווה שיש לך את התכונות המובנות בתוכך.
רק תזכור, אף אחד לא נולד חכם, עשיר ושמן. עם הזמן תלמד לפתח תכונות טובות על חשבון תכונות שאינם משרתות אותך נאמנה. ואת זה אתה תעשה בעזרת התמדה, כח רצון, נחישות ואמונה.

אם אתה סקרן ואוהב תורה, אם הנך מטפל בין אישי או חוקר מקרא האפשרות לראות מאחורי הקלעים כל אדם וכל אירוע בארץ ובעולם ככתוב, "אֵין אֹמֶר וְאֵין דְּבָרִים בְּלִי נִשְׁמָע קוֹלָם בְּכָל הָאָרֶץ יָצָא קַוָּם" (תהלים יט)   
"לא ראיתי דבר כזה מעולם" (הרב בצרי).
"מתקיימת כאן אמת פנימית, כשהחיפוש מתבצע בתום. אין תעתועים. פשוט מדהים" (פרופסור אליהו ריפס)

להזמנת התוכנה





 

3 תגובות על “רוצה להיות מומחה לצפנים של המקרא?

  1. אהרון לב הארי
    אהרון לב הארי אומר:

    (רבקה לידיה פוקס)
    אני ממליצה מאד לרכוש את התוכנה מהסיבות הבאות: ההתעסקות בתורה מבריאה, מרפאה, את המח, את הנפש והרוח, מפתחת הבנתו של האדם, ומאפשרת לו לרכוש כלים מיוחדים שלא תרכוש באף מקום!!!
    כל אחד יכול ללמוד אותה בהתאם להבנתו השקעתו, והתפתחותו.
    התעסקות עם התוכנה מעניקה שלוה, קבלה, התמדה, אושר, התפעמות וקדושה לגודל החכמה האין סופית שבה.
    למה אדם צריך לרכוש את תכנת התורה? כדי להכניס אור לבית. ברגע שאדם מקבל תשובות מהמקור כבר לא צריך להיות תלוי בשום פסיכולוג או יועץ. תוכנת דנ"א של המקרא מכניסה אותך לעצמאות מחשבתית, בהירה ואמיתית. התעסקות עם התוכנה מלמדת לחשוב נכון, להקשיב לתובנת הלב ולהיות אדם טוב ומשובח יותר. תחשבו לרגע, הגוף נזקק לויטמינים ומינרלים ולאוכל מזין ובריא כך בדיוק המוח מקבל מתוכנת התורה. כמו שצמח זקוק לאדמה, מים ואור כך המוח שלנו זקוק לתורה שנמשלת למים, לאור, לאדמת קודש.

    (דפנה תורג'מן)
    בשביל לעבוד עם תוכנת דנ"א של המקרא חייבים למידה והדרכה. להכנס לרובדי התורה על מנת להכיר את חוקי הטבע של הבורא, של היקום, של הסובב. התורה לא רחוקה מהאדם כי תוך כדי התעסקות עמה האדם לומד על עצמו, על הגבולות והחסמים, על החלומות והמשאלות הכמוסות בתוכו.
    התוכנה נפלאה, פתוחה לרובד רחב של אפשרויות מעולמות שונים עד עולם אין סוף. בעלת ערך רב, אור יקרות. המעוניין להכיר וללמוד בה, צריך להכין כלי, נכון לו.
    איך מכינים כלי?
    כידוע אור הנר יכול להאיר על פניו. אדם צריך להכין כליו, תוך כדי למידה, להשתוקק להכיר את היהלום שחבוי בו, לגדל ולהצמיח את נשמתו.
    איך הכי נכון ללמוד?
    הלימודים מתאימים לכל אדם באשר הוא. הכי טוב ללמוד בקבוצה. במפגשים שבועיים לפחות 10 מפגשים יתנו לך יכולת הבחנה האם אתה יכול ורוצה להעמיק בתוכנה.
    מה נותנת לי התוכנה או הלימוד בקבוצה?
    הקבוצה מאפשרת לי ללמוד בצוותא, בחיבור, ללמוד לפתח את מערכת החושים, שתקנה לי אפשרות לראות מציאות נכונה ואמתית על החיים, בדרך האור.
    התוכנה היא כלי רחב למתקדמים, שיכול להוביל את האדם לרצות להעמיק, לגלות את הנקודה שבלב בשורש נשמתו. וכמובן למי הרוצה להעניק ממנה בחזרה לעולם.
    ברכה והצלחה אהרון

    (מירי ספקטור)
    הייתי~~ ראיתי!! חוויתי!! לא האמנתי למראה עיני < הידע הרב של המדען החוקר אהרון לב הארי הכניס בי רצון אדיר להכיר וללמוד על התנ"ך ועל הדנ"א של המקרא. כחוקרת ולומדת קבלה מזה שנים לא נתקלתי בהסברים כאלה ובתובנות כאלה גבוהות. היה לי העונג לחוות פקיחת עיניים כמו בספר בראשית. ההליכה בדפים נראתה לי מסע מרתק כמו של אליסה בארץ הפלאות, כשבכל דף אני מגלה תכנים ונושאים מרתקים ושאלות שהעסיקו אותי כל החיים, עליהן קבלתי תשובות. הפרדס הזה מרתק, זה כמו להיכנס לסופרמרקט של ריחות וטעמים: רימונים, הדסים ועוד ריחות של צמחי מרפא, ומזור. כל אותה עת האותיות מרצדות בכל הגדלים, והתשובות שעולות מכל שאלה, הן ברמה של פיזיקה קוונטית ויותר! זו הרגשת התעלות של אושר של חיבור לידע עליון ! ממליצה בחום.

  2. Avatar
    ahronlev אומר:

    דרך תוכנת הדנ"א של המקרא אפשר לעקוב אחר כל מקרה ואירוע בפירוט ניכר.
    לקח לי לפתח את תוכנת הדנ"א של המקרא כ- 19 שנה. מדובר בטקסט מקראי, טקסט תמים למדי. לאחר שהטקסט מקבל את משמעות הדברים הוא מחולק לפי מספר שורות. מספר השורות מאוד חשוב משום שהוא משתנה בהתאם לחלוקה שבו.
    מאחר והקריאה הינה תלת מימד היא דורשת מהקורא להפוך את הטקסט, מימין לשמאל, מעלה ומטה, אחורה וקדימה בבחינת "הפוך ותהפוך בה".
    כל עוד משמעות הדברים קשורה אות באות – הרי היא בבחינת פרח. סדר האותיות לא משנה את הקריאה. כל עוד הטקסט המקראי מעביר את המסר בבהירות ומחדש את הידע אודותיו.

  3. Avatar
    ahronlev אומר:

    מדובר בטקסט מקראי, טקסט תמים למדי. לאחר שהטקסט מקבל את משמעות הדברים הוא מחולק לפי מספר שורות. מספר השורות מאוד חשוב משום שהוא משתנה בהתאם לחלוקה שבו.
    מאחר והקריאה הינה תלת מימד היא דורשת מהקורא להפוך את הטקסט, מימין לשמאל, מעלה ומטה, אחורה וקדימה בבחינת "הפוך ותהפוך בה".
    כל עוד משמעות הדברים קשורה אות באות – הרי היא בבחינת פרח. סדר האותיות לא משנה את הקריאה. כל עוד הטקסט המקראי מעביר את המסר בבהירות ומחדש את הידע אודותיו.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *