רנ"א של המקרא: בסיס צופן התנ"ך ודילוגי אותיות

רנ"א של המקרא: דילוגי תורה, צופן התנ"ך ופיזיקת הקוואנטים 

DNA של המקרא משלים את דרכו על ידי חיפוש לעומק של צופן התנ"ך, הוא RNA של המקראפיזיקת הקוואנטים מתייחסת למה שקורה בתוך החומר שממנו מורכב כל דבר בעולם האטום.

"סודות התורה מתלבשים במשלים וחידות בתורה, מטעם התפשטות התורה וירידתם מרום המעלות עד העולם הגשמי הזה, והנה סוד התורה המתגלה הוא שהשכל דולה מים עמוקים מלמעלה למעלה, ופעמים יאמר המשכיל סוד, ויש לסודו נסתר, והוא אומר בלי היותו מעמיק בסודו, וזה מפני שהוא מפרש התורה בבחינת זעיר אנפין, ויש לו סתר באריך אנפין, ור' שמעון הוה דולה מעמקי המחשבה העליונה בכל סודו מפני שהיה שואב הסוד מהכתר". הרב משה קורדובירו, הרמ"ק.

דילוגים בתורה המשוייך לצופן התנך שייכים לעידן אחר, קדום יותר. חשוב על מלחמה שהיתה מתרחשת לפני 500 שנה אז 20000 איש יוצאים למלחמה אחד נגד השני, בסוסים, רומחים, ובחץ בקשת. אתה מתאר לעצמך שבעידן הנוכחי זה לא יכול להתקיים במתכונת הזאת, מהסיבה הפשוטה שטילים ועוצמות ירי אדירות נשלחות מעשרות ק"מ הרחק מהמקום על ידי מטוסים, ספינות מלחמה וכו'. בדנ"א של המקרא אתה משתמש בפר"ח – תמצית ריכוז המידע במקום אחד או בריכוז של כמה מקומות, כשהמידע זורם מרוכז. כמו שהסברתי קודם, במאמרים קודמים, דילוגים בתורה מאפיינים את הרנ"א המקבל הוראה מהדנ"א (דנ"א בגוף האדם נותן הוראה לרנ"א וזה נותן הוראה לארבע בסיסים להתחלק – זה ענין של מדע).

אני אנסה לפשט את זה. חשבו על יקום ועל קיום. אותם אותיות רק שהאחד – יקום, מתייחס לעולם גדול (אריך אנפין) ואילו קיום, מתייחס לעולם קטן (זעיר אנפין). שתי העולמות הם אחד בבסיסם, ברואים על ידי בורא אחד. חשוב על משולש גדול ומשולש קטן. כל מה שיש באחד מצוי בשני, ושניהם אחד. טיפת מים מהים מכילה את כל הים ככתוב "כל הנחלים הולכים אל הים והים איננו מלא". טיפת דם אחת של האדם מכילה את כל מה שיש בגוף האדם.
דוגמא המרחיבה את המידע ויש בה תמציתיות. רה את המילה בראשית – יש לה 720 אפשרויות: ברית-אש, ברא-שית, בר-אשית וכדומה.
דנא של המקרא מוכיח את הרובד החמישי. לחשוב שהמקרא נכתב לפני 3000 שנה ולפי הכתוב אין חדש תחת השמש. אז הטכנולוגיה של היום המתקדמת לעומת התורה ה"מיושנת", ולא כך. הכל מוצפן בה, כולל חייהם של שבעה מיליארד כולל הטכנולוגיה המתקדמת כולל הרפואה מחר כולל הרגעים הקטנים השזורים של החיים.
לכל מי שאוהב ושוחר תורה, לכל מי שסקרן וצמא דעת. האפשרות לראות מאחורי הקלעים כל אדם וכל אירוע בארץ ובעולם. תוכנת דנ"א של המקרא היא תוכנה טכנולוגית המאפשרת לחפש ולאתר בכל נושא, כמו חיפוש נעדרים, עד לרזולוציה גבוהה ביותר. למעשה ניתן לראות בכל נושא כמו: זוגיות והתאמה עסקית, בעיות בריאות ועד פתרון מחלות, חיפוש מרבצי יהלומים ונפט ועוד.

קפיצת דרך: 

פלא של הטבע מצפין את הנסתר מחכה שיגלו אותו

DNA של המקרא והשלכותיו על פיזיקת הקוואנטים. פיזיקת הקוואנטים מתייחסת למה שקורה בתוך החומר שממנו מורכב כל דבר בעולם האטום. מסתבר שבעולם התת אטומי מתרחשים דברים שהמדע לא בדיוק מסוגל להבין, כמו אלקטרונים שמופיעים ונעלמים במקומות שונים.

ידוע כי האלקטרון יכול להיות בשתי מקומות בו זמנית. מבחינת המדע הוא מכיר בזה ונותן לזה תכונת הסתברות. כלומר המדע זונח את עולם חוק הקבעון של המקובעות לטובת הסיכוי וההסתברות. כשהכל מתרחש בתוך עולם החומר – תת חומר של החומר מה שנקרא: ודאות עולם האשליה. אם כן, ההבנה שאלקטרון יכול להיות בשתי מקומות בו זמנית הרי הוא בבחינת השלכת תדר המחשבה על כח המשיכה של האדם. האדם מושפע מרגשות ותחושות. אלו יכולים לנבוע בשל מצבי רוח, או מעצם קיומו ואו מתכלית חייו. כך אדם יכול לקרוא ספר, לראות סרט ולהתרשם בצורה אפילו קיצונית עד כדי כך שהוא לא יבין כיצד ההתיחסות שלו השתנתה בהפרש של ימים או חודשים בלבד. אפילו הטעם של האדם יכול להשתנות. הקבלה של האדם יכולה להכיל בתוכו הרבה יותר מיום האתמול. אם אדם שינה את התדר שלו כל הסביבה יכולה לראות אותו אחרת. לפיכך כח המשיכה המושפע בגין התדר שלו יכול למשוך אותו לפרוץ גבולות.

סופר פוזיציה: אם עוצרים כל חלקיק אטום בזמן, רואים שאותו החלקיק מופיע בכל המצבים האפשריים שלו סטטיסטית, ואז למעשה נעשית 'החלטה' לאיזה מצב הוא מתקבע והסופר פוזיציה 'מתמוטטת' כלפי ההחלטה הזה. מה שאומר שכל חומר בעולם, בכל שנייה נתונה, נמצא בכל המצבים האפשריים שלו, ואז מתבצעת החלטה ורק אחד מהם ממשיך להתקיים.

קרן אלקטרונים (אור) מתנהגת לפעמים כזרם חלקיקים ופעם כגל. בעולם הקוואנטים עוסקים בסבירות. המציאות משתנה תוך כדי התבוננות.

DNA של המקרא מהווה נגזרת של אפשרויות המאפשרת להציץ "מאחורי הקלעים" אחר הכתוב במקרא. אם בתחילה אני משתמש בפרטי האדם, כגון שם פרטי ומשפחה ותאריך לידה, אירוע מקצועי או הקשר כלשהו, אזי לאחר שאיתרתי את הפסוק המתאים אני לגשת למקור, לפרק המסויים. שם אני נדרש להתבונן מסביב לפסוק, משמע פסוקים שמעליו ופסוקים שמתחתיו. לאחר מכן, יש באפשרותי להעמיק את החיפוש ולשם כך אני ניגש לצופן התנ"ך (RNA). ידוע שדנ"א הוא שם כולל למבנה ויש מי שמשכפל בפועל, זהו הרנ"א. לאחר שמצאתי והתבייתי על הפרק ומשם על הפסוק המיועד אני לוקח בחשבון פרק קודם ופרק שמעליו. החיפוש שמתגלה משקף את האירוע והנושא.

במקרא יש הכל. כל המפרשים, החל במפרשי הפשט ובדרך הדרש ועד לרמז ולסוד העלו פירושים וחכמות שלא יסולאו מפז. למעשה כל הרעיון הינו פשוט וגאוני. כל המלל שקיים בתנ"ך חובר וצורף עד שנהפך למילה אחת ארוכה בת למעלה ממיליון אותיות. דבר שאפשר למצוא הבנות חדשות ביחס למילים שמרווחים זהים בין אות לאות יצרו משמעויות והבחנות מהפכניות. מכאן המילה נהפכה לשם אדם עם תאריך לידתו. המידע הוזרם למחשב שעובד לתוכנה. לא רק שהמידע הוצג במהירות על המסך, אף הסימנים והדייקנות של הפרטים שנמצאו חשפו פרטים מן העתיד הנסתר דרך ההווה תוך אימות עם העבר.

המציאות כל כך מדהימה ונדירה שהאדם לא קולט את יופיה "מאחורי הקלעים"

התוצאה: התנ"ך נקרא אחרת, מקבל מובנים חדשים עם פרשנויות חדשות לגבי מילים או משפטים תמימים שנאמרו. אם בעבר הכהן היה פונה לאורים ותומים לקבל הבהרה או לחשוף את אשר יקרה. הרי שהיום עומד לרשותו של התלמיד כלי אדיר ורב עוצמה. 

בעבר צפונות התנ"ך היו בידי קובץ גאונים אשר נקראו לדגל. לצידם ישב עוד מבריק עם זכרון על אשר היה מזכיר על כל רמח איבריו. גם מזכיר היכן מופיעה המילה על הקשרה וגם מספק את הספר עם הנושא המדובר. הרבה עבודה שחורה והשקעה מכל לב.

בימינו עם התפתחות הטכנולוגיה זכינו ממש כך באפשרות להושיב גאון לצידנו, וזה לא רק המחשב המביא כל מילה ומיקומה בשניות אלא אנו כמו התחלקנו לשניים. הראשון זה המחפש את המילה או המשפט על ביאוריו והשני זה המצליח לסחוט משכלו תובנות רוחניות חדשות המובאות תוך כדי מחקרו.

למעשה התוכנה מיועדת לכל שכבות הגיל וגם למתחילים שמעולם לא העזו או חלמו לגעת במחשב. היא קלה להפעלה וקלילה ביכולתה, ובנוסף יש באפשרותה לספק לאדם בראש ובראשונה פרטים על עצמו, משפחתו או עניינים שחשקה נפשו לפני שיעבור לתכנים מחוצה לעולמו והקשורים לאינפורמציה מוצלבת כגון: עב"מים, טיסות לחלל, גוף האדם, היבטים רוחניים, תרבויות מן העבר שנכחדו, היסטוריה וגם מידע על העתיד הממשמש ובא.

מעבר לכך, כל תחום הגימטריה, היינו פירוק המילה לערך מספרי היוצר את תצריף הקבלה המבוססת על דרגות הבחנה, מביא את המתלמד ליכולת שוות כוחות עם המקובל. מובן שצריך להשקיע והרבה שנים. אולם עם רקורד ובסיס מוצלח כמו התוכנה המעולה שלפנינו פנינו אכן מיועדות לעתיד טוב.

צפנים לראיה:

כיפת ברזל בפעולה. (צילום: נחמיה גרשוני cc-by-sa-3)

מערכת כיפת ברזל 

מערכת כיפת ברזל כתובה בתורה בבחינת "עָנָן יוֹמָם וְעָשָׁן וְנֹגַהּ אֵשׁ לֶהָבָה לָיְלָה כִּי עַל כָּל כָּבוֹד חֻפָּה וְסֻכָּה תִּהְיֶה לְצֵל יוֹמָם מֵחֹרֶב וּלְמַחְסֶה וּלְמִסְתּוֹר". הרי המאבק בין הערבים (עזה ודומיהם) לישראל הוא מאבק בין הקליפה לפרי. הקליפה רוצה להיות במקום הפרי. הרי התפוז המובחר שבפירות לא יכול להתקיים שעה אחת ללא הקליפה. מכאן, זו הסיבה מדוע עם ישראל וארץ ישראל מוקפת אויבים. למזלנו, זכינו ישראל בפרי העליון ונמצא לנו כיפת ברזל – מגן מוחין. להזכירכם, בעבר זכינו לספוג אלפים של טילים על הצפון – בבחינת תהלים נגד טילים, הרי נס נסתר. היום אנו זכינו בנס גלוי. המאבק רק התחיל, והתקווה שיסתיים במהרה ככתוב בתורה "וַיַּנְחֵם בֶּעָנָן יוֹמָם וְכָל הַלַּיְלָה בְּאוֹר אֵשׁ" – הרי עמוד הענן ההולך לפנינו ביום, בבחינת חסדים.

הר געש: מעבה, קול זעקה, נחש עפר לחם, לבה, שאון מעיר, להבי אש. ניתן לראות בבירור כיצד הערך הר געש בא לידי ביטוי בפועלו, במעשיו.

הריון: וייצר יצר יצמח, יבא האדם לראות מה יקרא לו. אדם נולד מוגן מעולמות אחרים עד בואו ויציאתו לחיים עצמם, שם הוא נפרד, יוצא לראות מה יקרה עמו. אז חותכים את חבל הטבור ואת השלייה.

יחסי מין: משמעות יחסי מין לפי המקרא: יקדמנה מגן ולא ישפך עליה, יחסי מין, קנדום גומי מנעת הריון, להריק נפש, נשאר השרש למטה, יורה שם חץ, מטען זרע (ראו תמונה).

בעל חיים: אחד נפש מחמש מאות מן האדם. מדהים לקבל את ההבדל מבחינה רוחנית בין האדם לבעל החיים. חמש מאות חלקי נפש שווה האדם אל מול החיה.

להזמנת התוכנה





כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *