מאחורי הקלעים: דנ"א של המקרא

לראשונה בעולם: דנ"א של המקרא 

האפשרות לראות כל אדם וכל אירוע בארץ ובעולם. חיפוש ואיתור נעדרים. מדובר בפריצת דרך בחקר המקרא: ה-DNA של האנושות נתגלה. הכל רשום לכל אדם ולכל אירוע, בארץ ובעולם.

מה החידוש: אתה יכול להסביר מהו הדנ"א של המקרא?
לפני כ-60 שנה גילו את דנ"א של גוף האדם. הדנ"א מצוי בתא. כל כך קטן ונסתר ולא נתפס. שכן הוא אוצר בתוכו את כל מפעל החיים של האדם הכולל: גובה, צבע עינים, בריאות ואפילו מי תהיה בת הזוג שלך ואיך יראו ילדיך. הכל צפון ומקודד בחלקיק דנ"א האלוהי. אז אם הדנ"א כל כך מתוחכם בגוף האדם למה שהוא לא יהיה מוצפן גם במקרא. כך אוסף של אותיות בתלת מימד (מותנה בפרק ובמספר האותיות בשורה), מקבל משמעות חדשה לכל שאלה, ולכל אירוע בכל רגע נתון. לזמן (עבר הווה עתיד) יש משמעות רק על תפיסת העולם שלנו. יען כי הכל צפוי והרשות נתונה.
מה ההבדל בין צופן התנ"ך לדנ"א של המקרא?
צופן התנ"ך לא דורש שום ידע מוקדם ושום חכמה שבדיעבד. למעשה הסיכוי שאדם ימצא משהו בצופן התנ"ך הוא נמוך ביותר. רק לידע כללי ניתן לחפש עד שמונה אותיות. צופן התנ"ך שחשיבותו אינה מוטלת בספק מיועד לדרגת רנ"א (כידוע הדנ"א מחלק הוראות לרנ"א, בדומה לממשלה המחלקת הוראות לצבא כיצד לפעול).

להבדיל, דנ"א של המקרא (מספר האותיות בו אינו מוגבל כלל) כן דורש ידע וחכמה. היכולת לאתר את המשפט הנכון, היכולת לדעת לחפש והיכן ומה לחפש. הדבר דורש לימודים, התבוננות, הרחבת החשיבה מחוץ לקופסא. מטבע הדברים הדבר מאפשר לתלמיד להתפרנס מהתחום.

 
החכמה שעומדת מאחורי תוכנת דנ"א של המקרא?
1. אהבה לתורה (בין אם אתה חוקר מקרא או מטפל בין אישי).
2. התפתחות אישית ורכישת כלים.
3. שיתוף פעולה עם כוחות בטחון (צבא ומשטרה).
4. שיקוף אירועים מאחורי הקלעים.
5. היכולת להתבונן באירוע בזמן אמת.
6. חשיבה מהירה ויכולת למצוא פתרונות.
7. אפשרות לפרנסה.
מטרת דנ"א של המקרא?
1. יעוץ זוגי, אישי או עסקי.
2. בדיקת חתימה לפני חוזה על רכישת בית, שותפות עסקית או התלבטות לפני ניתוח.
3. חיפוש זהב, נפט או יהלומים.
4. בעיות בריאות ומציאת פתרון.
5. חיפוש נעדרים.
6. אירוע פלילי או בטחוני (שם המבצע או המקום בו הוא מתרחש).
7. שחזור אירוע.
כיצד זה עובד?
מחשבים פרטי האדם או הנושא. לדוגמא, מחשבים שם פרטי ומשפחה פלוס תאריך לידה ושנה נוכחית פלוס תאריך האירוע פלוס נושא האירוע.
אז מתקבל מספר כלשהו. נאמר 2182. ניגשים לאלפון דנא של המקרא ומתאימים פסוק לסיפור המדובר. אם נמצא הפסוק המתאים ניגשים לפרק (כל השלב הזה נקרא חיפוש לרוחב).
לאחר שהפרק נמצא מתאים הולכים לפרק שלפניו ולפרק שלאחריו. והפעם הופכים את המלל מעלה ומטה, ימינה ושמאלה (השלב הזה נקרא חיפוש לעומק).
בשלב האחרון יש לערוך חיפוש מתואם (ארבע בסיסים) לנושא המדובר. מה אנחנו מחפשים – פרטי אדם או מקום. מאפיינים ידועים כמו מקצוע: לדוגמא, פסנתרן אותו מחברים עם נושא משני כמו מלחין. ואז מתבוננים בכתובים לאמת את הסיפור.
אפשרויות התוכנה, דנ"א של המקרא אינם מוגבלות לשום נושא וענין. ניתן להוסיף לחפש בנושאים כמו חיפוש מרבצי יהלומים, גז ונפט, שותפויות עסקיות, זוגיות, בעיות בריאות, ענייני ילדים ועוד.

הדנ"א של גוף האדם והדנ"א של המקרא הם אחד. דנ"א של האנושות הוא גזע איתן האוחז בעץ החיים של כל בני אנוש על פני האדמה. שורשיו של עץ החיים יונקים מהאור האינסופי ומעתיקים בדומה לדנ"א של גוף האדם את יצירותיהם. מעץ החיים של התנ"ך יונקים כל בני האדם, לכל אחד גורל ומזל הנובעים ממעין מים חיים כביר זה. בסופו של דבר, להראות לעולם שדנ"א האחד מצוי בגוף האדם והשני במקרא, והכל הוא אחד.

בייעוץ דנ"א של המקרא אתה יכול לראות כיצד חייך משתקפים במקרא – כיצד עולמך נטוע, לאן דרכך, כיוונך, מזלך. אל תתפלא לגלות שכל מהלך צפוי וצפון במקרא והכל ממקום של הכוונה וחכמה. ניתן להתייעץ בכל נושא: כלכלי, זוגי, עסקי, בריאותי ואפילו להציץ באילן היוחסין שלכם.

האם אפשר לרפא בעזרת הדנ"א של המקרא? 

לתפיסתי, קיימת אפשרות לרפא אדם או לפחות להקל עליו. שיפור גן יכול להתבצע בעזרת אימונים ולמידה. ולעיתים רחוקות שיפור הגן נעשה בעזרת אתחול הגן הפגום.
מקרה שהיה, תינוק נולד כאשר חבל הטבור נכרך סביב צווארו דבר שגרם לו מחנק בחמצן. התינוק כבר הוגדר כאוטיסט כשהוא בן 10 חודשים, כל היום שוכב וצורח. שערותיה של אימו סמרו והיא לא ידעה את נפשה. השיפור בבריאותו התאפשר לאחר ששופר הגן האחראי על העברת החמצן. היום הצעיר כבר בן 3, בריא לחלוטין, נבון מעל הממוצע.
אדם נולד עם גן – זה הקובע את חוזקו הנפשי וזה הקובע את צבע עיניו. יש והגן המסויים ניתן לשיפור ולאחר גן פגום המקשה על האדם בתפקודו ביום יום (קיים קושי לתקן אותו – כמו הוא יושב בשרש חבוי וטבוע במקום).
כך לאחר שנמצא המידע המאומת בדנ"א של המקרא ניתן לשלב בו מידע מתוקן ולשתול אותו מחדש באדם.
ולא במקרה. מדענים הנדסו גנטית עגבניה שתהיה עמידה לקור בכך שלקחו גן מדג הקוטב – גן האחראי על קור.
הם גם הנדסו חיטה חסרת חלבונים בכך שתיקנו את הגן עם אפונה שהיא עשירה בחלבונים.
את מה שהמדע מבצע ניתן להכיל אותו על הדנ"א של המקרא.
כמה רחוק אתה יכול לצפות ועדין לא תקלוט את העושר המונח לך בכף ידך

חיפוש נעדרים: 

ייחודיות DNA של המקרא באה לידי ביטוי באירועים אשר נחשבים לחזקת נעלמים –אנשים שלא יודעים מה עלה בגורלם, אירועים שהמשטרה לא הצליחה לפתור, אירועים בטחוניים שיש עליהם ערפול – ניתן למצוא אותם בDNA של המקרא. ואם נדמה זאת ללווין המשוטט בחלל, זה האחרון מסוגל להגיע לרזולוציה המסוגלת להבחין בסוג השעון שאדם עונד.

החיפוש בדנ"א של המקרא אינו מוגבל בשום צורה שהיא, כתוצאה ניתן להמשיך ולחפש עד בלי די. אפשרויות החיפוש מדהימות ומרתקות. דומה לספר, היום אתה מסתכל על דף אחד מתוך ספר ובזמן אחר תוכל לעבור לדף הבא. אפשרויות החיפוש שאתם רואים או כפי שאתם תופסים הם רק דרך אחת מתוך אמצעים נוספים העומדים לרשותי. הייתי כמובן שמח אם אנשים רבים וטובים יצטרפו אלי. זכרו, דנ"א של המקרא נחשב לחיפוש לרוחב, החיפוש לעומק, הרנ"א של המקרא. 

עקרון האי וודאות בדנ"א של המקרא:

עקרון אי הוודאות. הנטיה של האדם לראות דברים כמושלמים וברורים. אם כולם מסכימים, לשון תגובת העדר, אזי הכל תקין ויש הסכמה לפחות של הרוב בענין. כאשר הדבר הוא מחוץ לחשיבה של הקופסה, המוח מסרב לקלוט את שאר הרוח כי הדבר כבר קשור באמונה, ואמונה היא דבר מדעי – לפחות כך חושב האיש החושב. הדבר נתפס בלתי מושג לרובכם, ואין לאדם את הרצון לקום מהכורסא (קופסה של המח) ולהתחיל לחפש דברים של אי וודאות. האדם הוא עצלן עד שהעדר מסביר לו אחרת.
אם יושבת בחורה הומלסית בקרן רחוב ומראיה החיצוני מצביע על כך, מי יתקרב אליה? אנשים שיעברו במקום יתעלמו ממנה. אף אחד לא ייעלה על דעתו, שמדובר בבחורה יפיפיה, חכמה, ואפילו עשירה. כשאותה בחורה תעבור ברחוב במיני, תנועות האגן ידברו בעד עצמה. רבים ימקדו את מבטם, חלקם יעתקו נשימתם. בעידן של היום הרוב רוצה לראות דברים מוחשיים.
  

העתיד כבר כאן

בספרו של מייקל דרוזנין, מחבר הספר הצופן התנכ"י הוא כתב: קרוב לוודאי שהתוכנה המגלה את הצופן התנכ"י אינה הצורה האחרונה שיקבל התנ"ך. יש לשער שהתגלמותו הבאה כבר קיימת, ממתינה לנו שנמציא את המכונה שתגלה אותה.
עדין איש אינו יודע אם מישהו מאיתנו, כולל עברנו ועתידנו, נמצאים בתוך איזה צופן תנכ"י משוכלל יותר שאינו ידוע עדין, אם זה למען האמת מין "ספר החיים". אך מסתבר שניתן למצוא כל דמות חשובה, כל אירוע חשוב בתולדות העולם, ברמת ההצפנה שכבר ידועה לנו.
"קרוב לוודאי, שהתוכנה המגלה את הצופן התנכי אינה הצורה האחרונה שיקבל התנך. יש לשער שהתגלמותו הבאה כבר קיימת, ממתינה לנו שנמציא את המכונה שתגלה אותה" (מתוך ספרו של מייקל דרוזנין – הצופן התנכי).
"מתקיימת כאן אמת פנימית, כשהחיפוש מתבצע בתום. אין תעתועים. פשוט מדהים" (פרופסור אליהו ריפס). 
 
חכם מה אומר?
חכם שואל: האם הכל צפוי שאין לאדם מה לעשות מפניו.
תשובה: הכל צפוי והרשות נתונה. נתונה בידי האדם להעיז, לחפור ולהאמין בדרכו ובברכת האלהים.
חכם שואל: האם זה מדעי?
תשובה: ככל שמחפשים כך מוצאים דברים שהם מעבר להגיון, "מאחורי הקלעים". זו רק התחלה.
חכם שואל: אתה מתרגם את הפסוקים איך שנראה לך או שיש לך כללים?
תשובה: חייב להמצא קשר סיבתי, כמעט מדוייק בין האדם והפסוקים השזורים מסביבו. קשר שנקרא לו 'תום הילד' – שאפילו ילד יבין את המשמעות מבלי שנכנס לעומקם של דברים.
חכם שואל: כמה עמוקה החכמה הזו והאם כל אחד יכול לעסוק בה.
תשובה: צריך לאהוב את התורה, צריך לדעת לקרוא בה. התורה נכתבה בשפה נגישה לכל העולמות: ארכיאולוגיה, כימיה, ביולוגיה, רפואה, פסיכולוגיה ומה לא. בכל מימד בתורה מסתתרים הדברים המבקשים להתגלות.

 

חיפוש בתוכנת דנ"א של המקרא: 

אחת מאפשרויות התוכנה המופלאה היא החיפוש המתוחכם אחר ראשי תיבות (ר"ת) וסופי תיבות (ס"ת) של משפטים מהמקרא. היופי שבדבר (והרשו לי להתגאות) שיש באפשרותינו למצוא פרטים אישיים על כל אחד ואחת. כיצד המקרא צופה בנו, איזה טיפ יכול לתת לנו.
הרבה רצון הושקע מתוך מחשבה, 'המציל נפש אחת מציל עולם ומלואו'. בעתיד תוכלו לקרוא עוד על פלאי תוכנת המקרא. והכל בעצם נועד לציין, שדנ"א של המקרא ודנ"א של האדם הוא אחד, וכל בני האנושות (עץ החיים) תלויים זה בזה.
חיפשתי את המילה: כח משיכה.
מצאתי את המשפט: "אֹתָהּ בְּמָקוֹם קָדֹשׁ כִּי חָקְךָ" (ויקרא פרק י, יג).
המשמעות: אדם מקבל את שהייתו עלי אדמות כדבר טבעי ולא מבין כי "של נעליך מעל רגליך" מלמד כי המקום קדוש הוא, וכי על האדם לשמר ולשמור את החיים. זה לא מובן מאליו.
חיפשתי את המילה: שמש מימן.
מצאתי את המשפט: "עָרִים מָחֳרָבוֹת תִּהְיֶיןָ שְׁמָמָה אַרְבָּעִים שָׁנָה וַהֲפִצֹתִי".
"לֹא תַעֲבָר בָּהּ רֶגֶל אָדָם וְרֶגֶל בְּהֵמָה לֹא תַעֲבָר בָּהּ וְלֹא תֵשֵׁב אַרְבָּעִים שָׁנָה וְנָתַתִּי אֶת אֶרֶץ… שְׁמָמָה בְּתוֹךְ אֲרָצוֹת נְשַׁמּוֹת וְעָרֶיהָ בְּתוֹךְ עָרִים מָחֳרָבוֹת תִּהְיֶיןָ שְׁמָמָה אַרְבָּעִים שָׁנָה וַהֲפִצֹתִי" (יחזקאל פרק כט, יא).
המשמעות: התובנה מושכת אותנו לתוצאות פצצת אטום, פצצת מימן. הרס וחורבן המביא על המקום שממה. נפש אדם וחיה לא תוכל לחיות במקום לפחות 40 שנה.
חיפשתי: מכת דם.
מצאתי את המשפט: "דְּבָרו הָפַךְ אֶת מֵימֵיהֶם לְדָם".
"שָׁלַח חֹשֶׁךְ וַיַּחְשִׁךְ וְלֹא מָרוּ אֶת דְּבָרו הָפַךְ אֶת מֵימֵיהֶם לְדָם" (תהלים פרק קה, כח).
המשמעות: ממש במקרה מופיעות המכות בתהלים. בניגוד לסדר הנכון דם צפרדע, מתחיל ממכת חשך עובר למכת דבר ומשם למכת דם.
חיפשתי: תורת אמת.
מצאתי את המשפט: "שְׁנֵים עָשָׂר מַטּוֹת אִישׁ אֶת שְׁמוֹ תִּכְתֹּב".
"דַּבֵּר אֶל בְּנֵי יִשְׂרָאֵל וְקַח מֵאִתָּם מַטֶּה מַטֶּה לְבֵית אָב מֵאֵת כָּל נְשִׂיאֵהֶם לְבֵית אֲבֹתָם שְׁנֵים עָשָׂר מַטּוֹת אִישׁ אֶת שְׁמוֹ תִּכְתֹּב עַל מַטֵּהוּ" (במדבר פרק יז, יז).
המשמעות: נראה היה שכל אחד נדרש למטה עליו ירשם שם שבטו ולא רק, אלא תורת אמת חבוייה בדנ"א של היהודי מורה לו לשמור על התורה באשר ילך. שבט שהוא חלק ממטה.
חיפשתי: בן אדם וגם נשמת אדם.
מצאתי את המשפט: "וְאֹזֶן חֲכָמִים תְּבַקֶּשׁ דָּעַת מַתָּן אָדָם יַרְחִיב לוֹ".
"וְאֹזֶן חֲכָמִים תְּבַקֶּשׁ דָּעַת מַתָּן אָדָם יַרְחִיב לוֹ וְלִפְנֵי גְדֹלִים יַנְחֶנּוּ" (משלי פרק יח, טז).
המשמעות: לא בכדי ניתנה לאדם הבחירה, לדעת לבחור – לדעת. מרגע הבחירה כל עמלו ילך ויגדל ויצמח. להרים את הראש ולהכיר בקיים, במזל, ברגע.
חיפשתי: ברא עולם.
מצאתי את המשפט: "וְכָל עֲו‍ֹנֹתַי מְחֵה לֵב טָהוֹר בְּרָא".
"וְכָל עֲו‍ֹנֹתַי מְחֵה לֵב טָהוֹר בְּרָא לִי אֱלֹהִים וְרוּחַ נָכוֹן חַדֵּשׁ בְּקִרְבִּי אַל תַּשְׁלִיכֵנִי מִלְּפָנֶיךָ וְרוּחַ קָדְשְׁךָ אַל תִּקַּח מִמֶּנִּי הָשִׁיבָה לִּי שְׂשׂוֹן יִשְׁעֶךָ וְרוּחַ נְדִיבָה תִסְמְכֵנִי" (תהלים פרק נא, יא).
המשמעות: אדם מבקש לחזור ולהחלים, לפתוח דף חדש, אולי מבלי שהרגיש אפילו נדר נדר. והנה הנס מתרחש. הוא כמובן יקשור את זה למחשבות, לתפילות, ליכולת שלו להתמודד.
חיפשתי: פלא רפואי.
מצאתי את המשפט: "וַיֹּאמֶר יִשְׂרָאֵל אֶל יוֹסֵף רְאֹה פָנֶיךָ לֹא פִלָּלְתִּי".
"וַיֹּאמֶר יִשְׂרָאֵל אֶל יוֹסֵף רְאֹה פָנֶיךָ לֹא פִלָּלְתִּי וְהִנֵּה הֶרְאָה אֹתִי אֱלֹהִים גַּם אֶת זַרְעֶךָ".
המשמעות: אדם המרגיש שהוא בר מזל על שניתן לו לראות נכדים מישהו שהיה נעדר.
חיפשתי: מזל ברכה.
מצאתי את המשפט: "שֳׁמְרָה זֹּאת לְעוֹלָם לְיֵצֶר מַחְשְׁבוֹת לְבַב עַמֶּךָ".
"יְהוָה אֱלֹהֵי אַבְרָהָם יִצְחָק וְיִשְׂרָאֵל אֲבֹתֵינוּ שֳׁמְרָה זֹּאת לְעוֹלָם לְיֵצֶר מַחְשְׁבוֹת לְבַב עַמֶּךָ וְהָכֵן לְבָבָם אֵלֶיךָ" (דברי הימים א, פרק כט, יח).
המשמעות: אדם מבקש מזל וברכה בכל אשר יפנה לפיכך נדרש לייחד את שם האלהים בבחינת "וְאָהַבְתָּ אֵת יְהוָה אֱלֹהֶיךָ בְּכָל לְבָבְךָ וּבְכָל נַפְשְׁךָ וּבְכָל מְאֹדֶךָ".
מזל (ר"ת) – זאת לעולם מחשבות.
ברכה (ס"ת) – שמרה ליצר לבב עמך.
לאדם יש דעה אבל מחוייב הוא לשמרה ולא לדעה. מצד אחד מבקש מזל וברכה ומצד שני רוצה לשלוט בתוצאה. הדבר אינו אפשרי משום "וְכָל יֵצֶר מַחְשְׁבֹת לִבּוֹ רַק רַע כָּל הַיּוֹם" ואיך הוא יכול לשלוט ביצר, שהוא בבחינת יצור, החזק ממנו פי אלף. אז אם לא יכול לו לבטח יוכל להצטרף אליו. לא מומלץ לדכא אותו אבל לא כדאי גם לתת לו להוביל אותך. אז תן לו את הפינה שלו, ותדאג שישתמש רק באחוזים בודדים והשאר ילך למטרות טובות.
ושוב, בתחילת החיים "וַיִּטַּע יְהוָה אֱלֹהִים גַּן בְעֵדֶן מִקֶּדֶם וַיָּשֶׂם שָׁם אֶת הָאָדָם אֲשֶׁר יָצָר", זה המקום (גן עדן) הניח בו את הנחש – הוא היצר. ונתן בו סימנים "כִּי יֵצֶר לֵב הָאָדָם רַע מִנְּעֻרָיו". אז עכשו לאחר שהבין עם מי יש לו עסק, כמובן לאחר שצבר נסיון (מר) נדרש לשלוט בתוצאות או לפחות מודע להשלכות שלהם. ואם מבקש לו האדם מזל וברכה טוב יעשה עם יחזק את לשמרה והמחשבות יהיו צמודות אליו, ולא יהיה להם החופש לעשות ככל העולה על רוחם.

The Bible DNA: 

If you had the opportunity to know your future, would you take the required steps to be happy and live a fulfilling life?

What if I would tell you that every person and event can be seen, even in real time

Guided Imagination

I want you to imagine walking into Big Brother, with all the cameras inside.  In every corner of the room there is a word and a letter. In the living room you see the main word GIVE.  In the orange corner you see the letters UP and you realize you need to GIVE UPIn the green corner you see the letters FOR. You realize that you are being asked to FORGIVEIn the purple corner you see the letter R. Here you realize you are meant to give something to someone.

This is called letter combinations. You realize that in every corner in every room an idea is being presented to you and you need to choose.

Reconstruction

In another location, in the interrogation room, there is an investigator and suspect. The suspect is unaware that behind the innocent looking glass there is a group of people who are watching and whose job it is to verify the story.  Let’s call this “The truth behind the scenes”.

Ripening

It turns out that the innocent appearing verses of the Bible are actually lines of code built like a grid, where information on any person and event, on the planet, can be extracted.

The Method

If I take 3 verses from the Bible (let’s say 1000 letters), and split them up into rows (let’s say 35 letters in each row), I will find the specific story. By reading the text from right to left, up and down and left to right. With this method I will discover the encrypted information, “behind the scenes”.

How does it really work?

By combining the person’s details, like first and last name, date of birth and the concerning topic. Now the relevant verse must be found. At this point, the story is verified with the verses from the Bible.

Inspiration – A True Story

Around 5 years ago, a father was interviewed regarding his missing daughter. The girl’s name was Nofar Ben Hemo 15.5 years of age. She was reported missing in all the media and the police requested assistance from the public. The father was contacted and details of Nofar were provided. She appeared in the Bible safe and sound. She simply fell in love and ran away. A strange way to fall in love, but true nevertheless.

The father was contacted and all relevant information was handed over including ways of retrieving his missing daughter. Soon after, they found his daughter not only in one piece, but healthy and happy.

I Believe

There is a saying that everything happens for a reason and that we are all being taken care of. I believe that all of humanity sit on the Tree of Life of the Bible. The more eyes that see these texts, the more chance there is of discovering solutions for our hidden and complex problems.  This is The Bible DNA.

What do you know about the Bible?

The Bible was written for all ages, from young to old.

The Bible was written in 4 layers: Basic, Interpretation, Hinted & Secret.

Some translate it via archeology and some via history.

In any case, the Bible has 70 faces, that’s general knowledge.

And I, as a young being, have proven that all humanity is written in the Bible.

My discovery proves beyond a shred of doubt, that that every person and every event appears in the Bible.

Some will say, “Nothing is new under the sun”, or, “What about fate”?
“Does that not contradict the written word” ?

The answer is, while everything may be written and fate is a given, the choice is there in how we feel, act, believe, pray and desire, anything we choose.

להזמנת התוכנה





כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *