ברנרד מיידוף: הפירמידה

ברנרד מיידוף: הנוכל הגדול בהיסטוריה

ברנרד לורנס מיידוף נתגלה כנוכל הגדול בהיסטוריה, זה שהמציא את תרגיל פונזי – עוקץ, שגם המומחים שראו הכל היו מופתעים. בסך הכל היה נוח לעבוד עמו. ברני מיידוף הבטיח למי שישקיע אצלו כסף ריבית דריבית על כספו. זה היה הימור די בטוח עד שגילו החברות ואנשים פרטיים כיצד כספם יורד לטמיון.

ברנרד לורנס מיידוף נולד בתאריך 29.4.1938 כח ניסן תרצח.

רבים ראו אותו כאחד בעל יכולות פנומליות המסוגל להכפיל את כספם, להעניק להם הרבה יותר מכפול אלמלא כספם היה שוכב בבנק. לפיכך רבים נמשכו אל האשליה שבדבר.

לשם כך אני מחבר את שמו הפרטי ברנרד לורנס עם תאריך לידתו כט אפריל תרצח. מתקבל 1850. באלפון הרוחני אני מוצא "וְקָרָאתִי אֶל הַדָּגָן וְהִרְבֵּיתִי אֹתוֹ" – ואני מבין שמדובר בקוסם אלכימאי ממש.

אני ממשיך.

הפעם אני מחבר את שמו הפרטי יחד עם שם משפחתו ומוסיף לו את תאריך הלידה. מתקבל 2000. באלפון הרוחני אני מוצא "לֹכֵד חֲכָמִים בְּעָרְמָם וַעֲצַת נִפְתָּלִים נִמְהָרָה" – זה תרגיל הפונזי הידוע, העוקץ. אני ניגש למקור ושם אני מוצא בפסוק המקדים לו "מֵפֵר מַחְשְׁבוֹת עֲרוּמִים וְלֹא תַעֲשֶׂינָה יְדֵיהֶם תּוּשִׁיָּה" – לרבים היו תוכניות מה לעשות עם הכסף וכנראה שנורא עלילות בני אדם. עוד אני מוצא "הַשְׁפִּילוּ שֵׁבוּ כִּי יָרַד מַרְאֲשׁוֹתֵיכֶם" – תוצאת מעשיו, ברנרד מיידוף יצטרך לשבת בכלא 150 שנים.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *