מגן דוד: מרכבה של אש

מגן דוד: מרכבה 

מגן דוד הינו עולם השלם בכל חלקיו אוחז בעולמות גם יחד לבל יפרדו. בדומה למערכות הגוף שלכל מנגנון יש המכניקה שלו, וכל מערכת כפופה לשיטה שלה ועליהם מערכת שלמה גדולה יותר ועד האלהים בנמצא בכל והוא אחד. כנאמר, בצלמו בצלם אלהים נברא האדם. אם כן מעשה מגן דוד אינו רק הסמל שעל דגל המדינה.

מגן דוד בקבלה הינו המרכבה. אבל איזו מרכבה!!!

מגן דוד מכיל את שני המשולשים ההפוכים זה לזה, היינו עולמות עליונים ותחתונים. אם גוף האדם כה מורכב, חישבו שכדור הארץ המכיל עולמותיו נאחז ומובנה על ידי המגן דוד.

מהירות סיבוב כדור הארץ על צירו ומהירות סיבובו מסביב לשמש בדרך מעט אליפסה אינם איזה נתון וזהו. אלו אוחזים ומלומדים על ידי המגן דוד בכל עולמותיהם ומגינים על הכדור.

הדברים שאתם הולכים לקרוא תסייגו באם תתקשו להאמין או לעכל. מטבע הדברים המידע כאן הוא לא שגרתי למתבונן ולבטח אינו מקובל וידוע ככזה.

כדור הארץ אינו עגול כפי שהוא נראה, אדרבא, הוא בצורת מגן דוד. המגן דוד אינו יחידה תמה אלא יחידות שזורות אחת בשניה כטבעות. באם תתקשו להבין, ראו את עור ידכם. הוא מלא במעויינים, הוא מלא במגיני דוד על שלל צורותיו.

עתה להפשטת הענין, באם תסובבו את המגן דוד במהירות כדור הארץ הלה אוסף עמו אבק כוכבים משום כח המשיכה וכח המגנוט של הקטבים ומתקבל לבסוף המבנה שבעיננו נראה כדורי.

ראו, כל מה שבעינינו נראה זה לא יותר מאשר אחיזת עינים, בעולם האשליה.

אם יצא לכם לראות מגן דוד בתלת מימד למדתם לראות את השלבים הבאים שלו. הרי יש בו עליון ותחתון, שמים וארץ, ימין ושמאל.

כל מערכת החיים מתחילה מצד הימין של המגן דוד, זה בראשית היווצרות החיים משל האין סוף. אם תרצו אדם קדמון, עתיק, גן עדן, עץ החיים, בראשית היקום.

השמים, החלק העליון של המגן דוד אוחזים בימי הבריאה משל הפרדת מים עליונים עם מים תחתונים.

מצידו השמאלי של המגן דוד נמצא המדבר, זהו החלק הקולט את צרכי העולמות שמעליו ומפשיט אותם עד לקבלת הצורה הראשונית של הקיום והאדם.

מצידו התחתון של המגן דוד הוא הארץ, היא המלכות ואנו בני האדם מצויים מחוצה למגן דוד מטה מצידו השמאלי. אוחזים במלכות רב.

כך מטה מצידו הימני נמצאים הכוחות משל הבריאה והיצירה המאפשרים לאדם להמשיך את מפעל חייהם, קרי, פרו ורבו ומלאו את הארץ.

מטבע הדברים ימצא בצידו הימני התחתון המילה אמת, ובערך אחר 441, אחרת 1-44, זה א'-דם במלאו.

בהמשך מטה, לרגלי מלכות רב, נמצא המוות, המערכת המשיבה את הנשמה-רוח אל בוראה. והגוף על נפשו נכלה שמה חסר נ' לנ'-שמה העולה מעלה עם ערכה מעלה לבוראה.

מחשבה קדמה מגן דוד: 

חבקוק פרק ג, פסוק ג

אֱלוֹהַּ מִתֵּי מָן יָבוֹא וְקָדוֹשׁ מֵהַר-פָּארָן סֶלָה כִּסָּה שָׁמַיִם הוֹדוֹ וּתְהִלָּתוֹ מָלְאָה הָאָרֶץ:

פסוק ד

וְנגַהּ כָּאוֹר תִּהְיֶה קַרְנַיִם מִיָּדוֹ לוֹ וְשָׁם חֶבְיוֹן (עֻזּה) [עֻזּוֹ]:

"וְנגַהּ כָּאוֹר תִּהְיֶה קַרְנַיִם מִיָּדוֹ לוֹ" זה מגן "כָּל-אִמְרַת אֱלוֹהַּ צְרוּפָה מָגֵן", הוא מגן דוד. הרי זכתה השמש למסך שלא תמיס את העולם.

תהלים פרק פד

פסוק יב

כִּי שֶׁמֶשׁ וּמָגֵן יְהוָה אֱלהִים חֵן וְכָבוֹד יִתֵּן יְהוָה לא-יִמְנַע טוֹב לַהלְכִים בְּתָמִים:

פסוק ה

לְפָנָיו יֵלֶךְ דָּבֶר וְיֵצֵא רֶשֶׁף לְרַגְלָיו:

פסוק ו

עָמַד וַיְמדֶד אֶרֶץ רָאָה וַיַּתֵּר גּוֹיִם וַיִּתְפּצְצוּ הַרְרֵי-עַד שַׁחוּ גִּבְעוֹת עוֹלָם הֲלִיכוֹת עוֹלָם לוֹ:

"עָמַד וַיְמדֶד אֶרֶץ" זו מידתו של מגן דוד המכיל את היקום על צרכיו ועולמותיו כי "גִּבְעוֹת עוֹלָם הֲלִיכוֹת עוֹלָם לוֹ", אלו הנעים במעגלים ישרים, אין יוצא ואין בא מפניו.

פסוק ח

הֲבִנְהָרִים חָרָה יְהוָה אִם-בַּנְּהָרִים אַפֶּךָ אִם-בַּיָּם עֶבְרָתֶךָ כִּי תִרְכַּב עַל-סוּסֶיךָ מַרְכְּבתֶיךָ יְשׁוּעָה:

פסוק ט

עֶרְיָה תֵעוֹר קַשְׁתֶּךָ שְׁבֻעוֹת מַטּוֹת אמֶר סֶלָה נְהָרוֹת תְּבַקַּע-אָרֶץ:

"הֲבִנְהָרִים" הינו מעשה תפארת המאזן בין החסד לדין, שכן בכח מילה זו מתקבל 'סלם יעקב' המעלה על נס את מערכות הקיום אל עולמות על תוך האצלתם אל עולמות מטה, ומנגד מתקן את צרכי המקום באם אין חסד במקום. מכאן מקור ההבטחה לשמור על מערכות ישראל שלמות, אלו "בָּנוּי לְתַלְפִּיּוֹת אֶלֶף הַמָּגֵן משל "שִׁשִּׁים הֵמָּה מְלָכוֹת" עם יחידה, זה מקור א'-עץ החיים הנובע "שְׁבֻעוֹת מַטּוֹת" בעבור "יְתָרִים לַחִים אֲשֶׁר לא-חרָבוּ" כי נשבע "תֵעוֹר קַשְׁתֶּךָ" ולא יהיה עוד מבול ולא תכלה הארץ "אמֶר סֶלָה נְהָרוֹת תְּבַקַּע-אָרֶץ".

"סלה" הוא משל למילה אמן המחזקת את הנאמר פי שבע, היינו 'אמן סלה'.

ישעיה פרק יא

פסוק טו

וְהֶחֱרִיםיְהוָה אֵת לְשׁוֹן יָם-מִצְרַיִם וְהֵנִיף יָדוֹ עַל-הַנָּהָר בַּעְיָם רוּחוֹ וְהִכָּהוּ לְשִׁבְעָה נְחָלִים וְהִדְרִיךְ בַּנְּעָלִים:

"שְׁבֻעוֹת מַטּוֹת" מבטאים את "וְהִכָּהוּ לְשִׁבְעָה נְחָלִים וְהִדְרִיךְ בַּנְּעָלִים", זו החלוקה של הארץ לבני ישראל למטותיהם.

ועל הקול אחראי נס חציית ים סוף משל יחרבו המים וביקוע המים עד לעת ארץ זבת חלב ודבש.

מלבי"ם:

אז הארץ תבקע את הנהרות לגזרים,ותעשה בם דרך לעבור גאולים,ומדי הזכיר חורבן מי הימים ונהרות שהיא הכנעת כח המים הזורמים ושוטפים, עלה ברוח המליץ הציור של הקשת שהוא אות הברית הניתן להכנעת יסוד המים שלא יעלה וישטוף את הארץ במי המבול.וכאילו יתגלה הקשת על המים ומפני קשתה 'אשר נתן לאות ברית ישובו המים ולא יזידון לכסות הארץ, שע"ז המליץ(במאמר מוסגר) עריה תעור קשתך.ר"ל הקשת של ה' שהוא יכניע את המים היא תתעורר להראות עריה, ר"ל ערומה ומגולה, והקשת יתגלה עת יזכורה' את השבועה אשר נשבע,שאז יתראה הקשת שהוא אות ברית ושבועה כמ"ש והיתה הקשת בענן וראיתיה לזכור ברית עולם בין אלהים ובין כל נפש חיה, עפ"ז ימליץ כי הקשת הזה שיתגלה על המים להחריבם, לא יבא להזכיר שבועת המבול וברית נח רק יזכיר שבועה אחרת,שהיא השבועה שנשבע ה' אל השבטים לפדותם באחרית הימים,שהיא דומה כשבועת המבול, כמ"ש כימי נחזאת לי אשר נשבעתי מעבור מי נח עוד על הארץ כן נשבעתי מקצוף עליך. וז"ש שבועות מטות אומר שע"י הקשת יזכר האומר של שבועות מטות,השבועה שנשבע למטות ישראל ושבטיהם.

מלכים ב פרק ד

פסוק ג

וַיּאמֶר לְ שַׁאֲלִי-לָךְ כֵּלִים מִן-הַחוּץ מֵאֵת כָּל-(שְׁכֵנָיִכְי) שְׁכֵנָיִךְ כֵּלִים רֵקִים אַל-תַּמְעִיטִי:

פסוק ד

וּבָאת וְסָגַרְתְּ הַדֶּלֶת בַּעֲדֵךְ וּבְעַד-בָּנַיִךְ וְיָצַקְתְּ עַל כָּל-הַכֵּלִים הָאֵלֶּה וְהַמָּלֵא תַּסִּיעִי:

פסוק ה

וַתֵּלֶךְ מֵאִתּוֹ וַתִּסְגּר הַדֶּלֶת בַּעֲדָהּ וּבְעַד בָּנֶיהָ הֵם מַגִּישִׁים אֵלֶיהָ וְהִיא (מיצָקֶת) מוֹצָקֶת:

פסוק ו

וַיְהִי כִּמְלאת הַכֵּלִים וַתּאמֶר אֶל-בְּנָהּ הַגִּישָׁה אֵלַי עוֹד כֶּלִי וַיּאמֶר אֵלֶיהָ אֵין עוֹד כֶּלִי וַיַּעֲמד הַשָּׁמֶן:

מעשה מגן דוד המכיל את העולמות והאוחז בהם מכל עבר. ותכולתן של הכלים שמן, זה ש'-מן השמים. טעם מקור 'קרנים ספירלה' המכיל 'הכתרים עלי' למען יאחזו ולא יפרדו.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *