קבלה לעבודה באמצעות הגרפולוגיה

קבלה לעבודה באמצעות הגרפולוגיה 

חתימה כמו כל חתימה דינה כדין חתימה על חוזה

אתה עומד להתקבל לעבודה ורק הבדיקה הגרפולוגית יכולה להפריע לך, כדאי לך לשפר הופעה. התכונן לקראת הגרפולוג כמו לפני פגישה חשובה.

מי לא מכיר את הדרך להתקבל לעבודה. שלח לנו קורות חיים בכתב ידך ורצוי שזה יהיה על דף חלק. במבחן הפסיכולוגי נדרש אתה לצייר עץ ועוד בית וגינה. המעניין והמרתק בדבר שאין לך זכות ערעור. מה שהגרפולוג יקבע – זה יהיה גזר הדין שלך. אינך יכול להיות שותף לתמליל השיחה, אינך יכול לחרוץ שיניים לנוכח ההחלטה פה אחד שאינך מתאים לתפקיד. ועוד יותר אינך יכול להבין כיצד נקבע כושרך הנוכחי והמהימנות שלך בצורה כה נחרצת כאשר אתה מכיר את ערכך שהוא – לא יסולא מפז.

אז מה עושים בנידון?

נניח שאתם אלו החורצים דינו של הנבדק. האם הייתם מקבלים אותו לעבודה אם הייתם מריחים ממנו ריח חריף של אלכוהול או זיעה? האם הייתם מקבלים אותו לעבודה אם הוא נראה מרושל כי החולצה שלו מאחור מחוצה לה? האם הייתם מקבלים אותו לעבודה כשהוא נראה לא מרשים במיוחד?

התשובה שלכם לא תפתיע אף אחד. גם אתם לא הייתם מקבלים אותו לעבודה. וזה לא שהנבדק שלנו נמצא אינו ראוי, או שאינו כשיר, או שאינו מותאם לעבודה. פשוט הרבה פעמים הרושם החיצוני גובר על הרושם הפנימי.

לענין הגרפולוגיה. אלה שהגיעו אלי למדו כי הגרפולוגיה כמה שהיא מהימנה, עשויה לשנות את חוות הדעת של הגרפולוג לאחר טיפול קצר יחסית בכתב היד. זה לא שאנו "מרמים" או "מטפלים" בכתב היד, אלא פשוט "מנסחים" אותו אחרת.

יש מי שחותם והוא במקרה שופט החותם על גזר דין

חשבו על מבחני הפסיכומטריה לקבלה לאוניברסיטה. תלמידים רבים לומדים איך לחשוב, מה נכון, מה לכתוב. 

אם יקבל האדם את ה"לוק" החדש הוא כבר יראה אחרת, ירגיש שונה, ישדר משהו עם ניחח  האומר "קבל אותי לעבודה".

האדם, הנבדק, אינו נדרש להשתנות, רק כתב ידו זוכה לליטוש. לעבור טיפול בכתב היד דבר שיבטיח את מהימנותו וכי בעצם מה שהוא נדרש לשדר יראה לעיני הבוחן כליות שלנו – הגרפולוג.

אתם צריכים לזכור, הגרפולוג הוא רק בן אדם, הקורא מבין השורות.

מתוך הנחה שזה המצב, הרי התכונות שלו נשארות שלו, והאמת שלו נשארת כפי שהיא.

בתוכנית "המהפך" הבחורה נראית זנוחה ולא מאופרת. עד שהפקה שלמה הכוללת ספר צמרת, קוסמטיקאית ומלבישה מתקנים את החיצוניות ועמה הפנימיות משדרת טוב יותר.

ואם הכתב יד שלך מפגין רגשות, מלל שאינו ראוי או שחסר לו מידתיות – אחרי 'המהפך' הוא כבר יראה נכון יותר.

ויש מי שחותם והוא מורה או מאבחן

אבחון תעסוקתי והעסקת עובדים: 

מעסיק המתקשה לבחור מתוך מספר מועמדים את המועמד המוביל והנכון לו. יצטרך חוות דעת שתקל עליו את הבחירה, שתלמד אותו על המועמד, שתקצר את התאקלמותו של המועמד.
חוות דעת גרפולוגית תעסוקתית מאפשרת לאדם לנוע על שביל מוכר המניע אותו לרצות לזכות בתמורה הולמת. ויש אפשרות ללמוד להתגונן מפני חוות דעת גרפולוגית המכריעה בנושא קבלה לעבודה. עוד ניתן גם לאפיין אדם כשהוא מצייר או משרבט בית ועץ.

אבחון תעסוקתי מאפשר לחברה שקט נפשי בכל הנוגע לגיוס עובדים וקבלה לעבודה. אבחון תעסוקתי בוחן אינטלגנציה של המועמד. אינטלגנציה המשלבת מהימנות ויושרה, השתלבות בחברה ונכונות להוביל. אבחון תעסוקתי משלב פרמטרים יחודיים כמו יושרה ושכר, כמו עבודה בצוות עם רצון להוביל ולהנהיג. ישנם מספיק סימנים המאפשרים לזהות ליקויים חמורים בכל הנוגע לקוד התנהגות בחברה.

תורת הגרפולוגיה כוללת: משמעות החתימה, איפיונים מקצועיים כגון: ציורי ילדים, התאמה זוגית, זיהוי בעיות בריאות, התאמת מועמד לתפקיד ועוד. הקורס משלב עבודה עצמית תאורטית ומעשית.

נתניה והסביבה, חדרה, פרדס חנה, כרכור, זכרון יעקב, כפר סבא, רעננה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *