חיפוש נעדרים: כל פרט שולי וכל מידע גולמי יכול לספק קצה חוט

חיפוש נעדרים:

נעדרים מטבעם הם כאלה "שהאדמה בלעה אותם". משהו קרה עמם ואין הם מעבירים כל מידע. באין קצה חוט מאוד קשה לנחש את מקומם או מה עלה בגורלם. אם קיים סיכוי למצוא משהו אודותם זו תוכנת דנ"א של המקרא המאפשרת לעלות על עקבותם. נשמע יומרני – ואפילו מופרך… אבל זה הסיכוי הטוב ביותר שקיים היום. 
למעשה גם אירועים פלילים שנויים במחלוקת ניתנים לבדיקה ולאימות.
 

ידוע ש 24 השעות הראשונות הינם קריטיות. ולמרות זאת, הימים הראשונים צריכים לספק את הרמזים הראשונים למי העשוי להקרא נעדר. מעבר לכל מאמץ פיזי ונפשי ניתן להגיע לאדם בדרכים שאני מכנה "מאחורי הקלעים". כמו ישנו איזה קיר זכוכית (השתקפות של המציאות) דרכו ניתן לעלות על העקבות. כל אדם וכל אירוע, בארץ ובעולם, רשום במקרא.

מדובר בתגלית עולמית המאפשרת לראות "מאחורי הקלעיםאודות כל אדם וכל אירוע, בארץ ובעולם.
תחשבו על מכתב בן עמוד אחד המתאר פגישה, סיפור או ענין כלשהוא. המכתב הזה למעשה מקודד ומוצפן, דבר המאפשר למפענח לקרוא את תוכנו "מאחורי הקלעים". אותו המלל יכול לקבל משמעות חדשה אם יקראו אותו ככתב ראי, כשהוא יעצר כל פעם בפסקה אחרת.

החיפוש אחר נעדרים ואירועים

הכירו את תוכנת דנ"א של המקרא: ההוכחה המשמעותית הראשונה לקיומו של עץ החיים. תגלית חדשה מאשרת באופן מוכח שהדנ"א בגוף האדם והטקסט המקראי הם אחד. מי שלא ראה בפוטנציאל מתחת לאפו שיקום, והאם ישנה אפשרות לאתר נעדרים שלא יודעים מה עלה בגורלם?

העולם כמרקחה, התגלית החדשה מוציאה מהאבק אירועים ומקרים שלא פוענחו מזה שנים רבות. אדם מעלים ראיות, לא נמצאו עדים למעשיו, הצליח להתחמק מעונשו ולא עוד. עתה מסתבר, שלא יוכל למחוק את שמו מהאירוע וכי טביעת אצבעותיו נרשמות. המקרה האחרון של אמנדה ברי, אחת משלוש הבנות שנחטפו ונאנסו במרתף מצביע בבירור שניתן בפרק זמן, קצר יחסית, של כחודשיים תמימים לעלות על מיקומה ועל חוטפה ולשחררה. בניגוד מוחלט לזמן הרב שנעדרה, עשר שנים, שנמשכו כנצח. עשר שנים שנראה היה שנעלמו לחלוטין עם חברותיה, כמו האדמה בלעה אותם. ואם לא די בכך, המרחק הקצר יחסית ממקום מגוריה, מרחק של כ-חמישה ק"מ ברדיוס אווירי מחזק את הרצון להגדיל ולמצוא עוד אחרים, שמצבם דומה.נראה היה שכולם מנסים להתעלם מהצד הרוחני של הטקסט המקראי, שכן הוא לא מדעי או לא מוכח. אבל את מי זה מעניין אם התוצאות נותרות דלות ולא נותנים מענה ראוי לאלו המבקשים תשובות.

התגלית החדשה היא תוצר של מחקר שנמשך מעל 14 שנה בידי אהרון לב הארי, איש קבלה, שכתב מאות מאמרי קבלה, רובם עוסקים בחידושי תורה. הסקרנות והרצון להפציע אור חדש בציון אפשרה לאהרון לב הארי לנפץ את המיתוס שהטקסט המקראי הוא בחזקת היסטוריה, ולראיה כל אדם וכל אירוע ניתנים להראות. ולא רק, המידע המתברר מהטקסט בצורת מימד רוחבי ועומקי מגלה את הקשר לגלי האור, כגלי הים הנושאים עמם תוכן ומשמעות. לדברי לב הארי יש והגלים נשברים קרוב למדי ואז המידע הוא מועט ויש והגלים נישאים מלב האוקיינוס ואזי המידע יהיה בחזקת עתיד (הווה מתמשך). בטקסט המקראי ניתן להישיר מבט אל מעבר למגבלות התחום האנושי ברמה כזאת הקושרת את המידע כשהוא מרוכז, ממוקד ותמציתי. המאפיין והיחודיות של דנ"א של המקרא זה לנוע אחורה וקדימה, לדעת לסכרן את המידע בסדר הנכון. חשבו על פאזל שיש לארגן אותו פיסה אחר פיסה עד להשלמת התמונה.

לאיזה שימוש מועיל הדנ"א של המקרא?
אם נמצאו הפרטים, יכול הדבר להועיל במקרה של אדם נעדר שלא יודעים מה עלה בגורלו.
מעבר לסקרנות ואהבת התורה הדבר יכול להשפיע על תוצאות אירוע שמתרחש בזמן אמת כמו חתימה על חוזה, שליחת מעבורת אל החלל, כניסה לבית של חשוד וכו'. בעניינים עסקיים כמו שותפות, בעניינים בריאות כמו החלמה, זוגיות ואהבה, נישואין וגירושין ועוד.
האפשרויות של דנ"א של המקרא להגיע לרמת דיוק של עיר ורחוב, סוג רכב, שם אדם ועוד.
יש בידי מאות דוגמאות מהארץ ומהעולם.

Missing Persons:

We know that the first 24 hours are critical. Even so, the first few days will provide initial clues with regards to the missing individual. Aside from the regular conventional methods, both physical and mental, it is possible to reach any person, in a way I call "behind the scenes". It's like a glass wall, where footsteps can be traced.

Every person, every event, whether in Israel or overseas, is written in the Bible. I have been working on the DNA of the Bible software for over 14 years. It is a worldwide breakthrough in how we perceive the written verses from the Bible, allowing us to find information regarding a person or event from the past or present, whilst peeping into the corridors of the future.

In the DNA of the Bible software, we enter the persons details such as their full name, date of birth and other details like their parent's names, their health or financial situation, etc. The value that we receive, is found in a correlating verse from the Bible. If the specific verse is relevant to the situation, we then look at the verses before and after; this stage is called 'The Wide Search'. The following stage is 'The Deep Search' where we search the relative chapters.

What benefits can the DNA of the Bible provide? 

If relevant details are discovered, then this can be a wonderful and unique tool for retrieving information on the whereabouts and status of missing persons.

Aside from curiosity and interest in the Bible, it can have a positive effect on real-time events such as the signing of contracts, partnerships, health issues, relationships & love, marriage & divorce.

The DNA of the Bible has the ability to achieve precision, down to the finest resolution; city, street names, people's names, car model, etc.

There are hundreds of examples from both Israel and worldwide.

For more information

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *