הקשר המרתק בין שפת גוף לקבלה

הקשר המרתק בין שפת גוף לקבלה מתקשר לצורת החשיבה ולאופן הקרינה שהאדם מבקש להגיע.

לכל אדם ישנה הילה, אנרגיה מקיפה הסובבת אותו

הקשר המרתק בין שפת גוף לקבלה מתקשר לצורת החשיבה ולאופן הקרינה שהאדם מאציל על סביבתו. ניתן לומר בעצם, שכל איש עסקים משתמש בחכמת הקבלה ושפת הגוף על מנת להשיג כמה שיותר פידבקים לעבודתו, דבר הנקרא בשם "חכמת רחוב".

זו למידת הקבלה וחכמת הפנים. לפעמים ההתיחסות שלנו היא הבעייתית, ורק בשל העובדה שאנו מתקשים לקבל את האחר או ששופטים אותו בחומרה – הוא מוצא עצמו מוגבל.
בריאת העולם אינה מבדלת פרט אחד מהשני. אדרבא מחברת הכל לפיסת מידע אחת כדי לומר, שהכל הוא אחד.
אדם מורכב מאיברים שונים המובדלים זה מזה וכולם מחוברים זה זה ותלויים זה בזה. כמו הקווים שעל כף היד המצביעים על מאפייני בריאות וחיים, כמו שפת הגוף של האדם המקרינה על מעמדו, תחכומו, יושרו ומהוויו. כל אירוע מהעבר שנראה היה שנגמר והסתיים בעצם מקרין עצמו על ההווה, מלמד משהו על דרכו של האדם.
אדם נע בין ציפיות ואכזבות, בין בריאות ומחלה, בין חלום והגשמה. כל שלב הינו אוסף של מילארד פיקסלים המחזק או מחליש את דרכו של האדם להגשמה.
לכל אדם יש תכונות המבדלות אותו מחברו, ובכל זאת יש לקבוצה של אנשים גם מכנה משותף כמו משחק כדורגל קבוצתי. התיאום הזה ביניהם, תיאום שמתבצע לא אחת בעיניים סגורות, כמו משלימים אחד את השני ללא מילים. לכל מאפיין קבוצתי שכזה יש מראה יחודי ההולך לפניו.

הקשר המרתק בין שפת גוף לקבלה מספק גם מידע על הקשר בין חולי להחלמה.

 נראה היה שאדם הסובל מבעיה בריאותית בשל העובדה שיש לו גנים דפוקים או גנים המתקשים לתפקד בקצב הנכון. תחשבו על ילד שעד גיל 6 התקשה לדבר. נראה היה שמצבו לא מזהיר ואם הוא היה מתייחס למצבו כמו שהעולם פענח אותו הוא לא היה יוצא משם. מאחר והוא קיבל עזרה מהוריו באופן, שהם לא התייחסו אליו כשונה וחריג, אדרבא השתמשו בליקוי שלו ככלי אבחון ועל ידי כך הוציאו אותו לעולם עשיר יותר בפרטים. 
זו למידת הקבלה וחכמת הפנים.
לפעמים ההתיחסות שלנו היא הבעייתית, ורק בשל העובדה שאנו מתקשים לקבל את האחר או ששופטים אותו בחומרה – הוא מוצא עצמו מוגבל.
בריאת העולם אינה מבדלת פרט אחד מהשני. אדרבא מחברת הכל לפיסת מידע אחת כדי לומר, שהכל הוא אחד.
אדם מורכב מאיברים שונים המובדלים זה מזה וכולם מחוברים זה זה ותלויים זה בזה. כמו הקווים שעל כף היד המצביעים על מאפייני בריאות וחיים, כמו שפת הגוף של האדם המקרינה על מעמדו, תחכומו, יושרו ומהוויו. כל אירוע מהעבר שנראה היה שנגמר והסתיים בעצם מקרין עצמו על ההווה, מלמד משהו על דרכו של האדם.

אני רוצה לספר מקרה אישי שלי.
זה היה בתקופה שעלו לרגל למשפחת שליט, האוהל שהוקם סמוך למעונו של ראש הממשלה. הגעתי לשם מתוך מחשבה שאראה להם את הכתוב אודות גלעד שליט בדנ"א של המקרא. כמובן שהיו שם מאות ואלפי מבקרים ולא היה להם זמן להתעמק בכתובים שהבאתי.
שמתי לב שגם סלב נכחו במקום ומיד עטו עליהם המצלמות וראיינו אותם. חשבתי לתומי, מה יש לסלב שהעיתונאים והטלויזיה מבקשים אותם!
ועל המקום קיבלתי את התשובה.
מעל ראשם היה צורת הילה משולשת. לא הלאה אתכם בפרטים (בקורס דווקא אפרט) העיקר ש"הדפסתי" לעצמי (חיקיתי אותם) במשולש שכזה. לא חלפו דקות ומיד בקשו לראיין אותי כשמצלמה ומיקרופון צמודים אלי.
זה היה מדהים.
השאלה היא למה דווקא משולש, מה הוא אומר?
הלימודים מבהירים את הרעיון. ראו אדם מצליחן – מה הוא עושה שונה מחברו הנכשל! מצליחן עם נשים, מצליחן בחברה, מצליחן בכלכלה. קל לנו לאפיין אדם שנכשל – מהבחינה הנפשית על משקל אופי והתנהגות. קשה לנו לאפיין דווקא את המצליחן. ובכל זאת יש מאפיין והוא מה שאינך רואה, ואת זה לומדים. הקשר המרתק בין שפת גוף ותקשורת לא מילולית לקבלה ולנסתר.
אני מציע לכם ללמוד על הקשר המרתק בין שפת גוף ותקשורת לא מילולית לקבלה, חכמת הנסתר, חלומות והצלחה!
הצטרפו אלי לקורס על הקשר המרתק בין שפת גוף ותקשורת לא מילולית לקבלה, חכמת הנסתר וחלומות. למי שמבקש לעשות שינוי כלכלי וחשיבה מנצחת. למי שרוצה לעלות שלב! זה הזמן.

אודות המרצה אהרון לב הארי.
אהרון לב הארי מומחה לשפת גוף ופנים. מרצה בצבא בפני חיילים וקצינים. לאחרונה העביר סדנא בפני כ200 חוקרים ובלשים של משטרת ישראל מחוז ירושלים. כמו כן נכתבו על ידו 18 ספרים, ביניהם 3 ספרים שתורגמו לפורטוגזית. בספר "אלף פנים לאדם" ניתן למצוא את מבנה קלסתרון פניו של האדם משולב בשפת גוף יחודית לו.

להזמנת הרצאה





כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *